Online marketing – Prémium csomag – Online marketing eszköztár

Ha már ismersz és használsz online marketing eszközöket és csatornákat, akkor ez a csomag lesz neked megfelelő.
Olvasási idő: 5 perc

Tartalomjegyzék

Az online marketing alap csomag tartalma és az alábbiak!

Automation of content and user generated content – Online marketing

A tartalommarketing automatizálása magában foglalja a tartalom létrehozását. De a tartalom terjesztési és a gondozási folyamatának egyszerűsítésére is módot kínál. Az automatizált tartalommarketing nem csak egy dolog. Ez egy sor eszköz, amely segít a marketingszakembereknek és a márkáknak általános tartalommarketing-stratégiájuk fejlesztésében.

A felhasználók által létrehozott tartalom a legjobb, de nagyon nehéz elérni. Az alapoktól való kezdés, az innovatív, hatékony és eredeti tartalom létrehozása nehéz munka. Különböző típusú tartalmak, például vizuális és szöveges tartalom, a mesterséges inteligenciával rendelkező szoftverekkel automatikusan másodpercek alatt, nem napok alatt hozható létre. A gépi tanulás és a mélytanulástechnika egyedi, optimalizált tartalom létrehozása céljából keres, elemez és az adott kulcsszóhoz kapcsolódó cikkekből tanul, és hozza létre a tartalmat.

A legtöbb gép által létrehozott tartalom nem felel meg szervezete stílusának, vagy nem szolgálja a tartalom céljait. Ezért az embereknek a legtöbb esetben ellenőrizniük kell a minőséget.

Ha az automata tartalomgyártás nem is felel meg a vállalkozásod számára, a felhasználók általi tartalalomgenerálást tudod hogyan kell csinálni?

LinkedIn – Online marketing

Teljes mértékben üzleti, bár az utóbbi időben kezdett felhigulni a más típusú tartalomtól. Ennek ellenére még mindig az üzleti élet fő közösségi platformja és sok lehetőséget rejt magában.

Hogyan hozz létre tökéletes céges vagy magánszemély profilt? Tudod, hogyan juthatsz hozzá e-mail címekhez? Hogyan hirdess a LinkedIn-en?

LinkedIn

Social listening and social monitoringOnline marketing

Közösségi média hallgatása: a közönség megértése és a kampánystratégia javítása azáltal, hogy az iparág és a márkád szempontjából releváns témák körében elérhető a beszélgetés teljes spektruma. A közösségi figyelés, a márka közösségi média csatornáinak figyelemmel kísérése, az ügyfelek visszajelzései és a márka közvetlen említése. Konkrét kulcsszavakkal, témákkal, versenytársakkal vagy iparágakkal kapcsolatos megbeszélések, melyeket elemzés követ, hogy betekintést nyerj és cselekedni tudj ezen tudás birtokában. A közösségi hallgatás túlmutat a számokon azért, hogy figyelembe vegye a közösségi média bejegyzéseinek hangulatát. Ez segít megérteni, hogy az emberek valójában hogyan viszonyulnak hozzád és a versenytársaidhoz, ahelyett, hogy egyszerűen megszámolnád, hányszor fordul elő a neved.

Hogy csináld, állítsd be és figyeld a márkádhoz köthető említéseket?

Buzz marketing – Online marketing

Olyan reklám, ahol a gondosan kiválasztott fogyasztókat arra ösztönzöd, hogy beszéljenek a termékedről barátaiknak és családtagjaiknak abban a reményben, hogy a beszélgetés létrehoz egyfajta fecsegést (Buzz) a termékedről. Ez nagyfokú bizalmat és elégedettséget generálhat a fogyasztókban, hogy információt továbbítsanak és ajánlják a márkád. Az egész lényege, hogy egyfajta hype-ot és beszélgetést keltsen valami körül, amit csinálsz. A „Buzz” marketing célja, hogy kommenteket generáljon a márkádról vagy a termékedről, okot adjon az embereknek arra, hogy beszéljenek a témáról vagy magáról a kampányról. Szájról szájra működik, és teljesen a párbeszédre összpontosít.

Hogyan lehet ezt elérni?

Google Ads – Online marketing

Hogyan állítsd be, hogy tényleg azoknál jelenjen meg akiknél szeretnéd? Milyen típusú hirdetések vannak és hogyan kell beállítani ezeket? Hogyan zárj ki kulcsszavakat? Hogyan csinálj tökéletes hirdetést?

Google_Ads

Google_Ads2

Google_Ads3

 

 

Personalisation and Hyper-personalization and CX – Online marketing

Hogy szabjunk személyre egy megkeresést e-mailben? Hogyan vigyük ezt egyel tovább és érezze az ügyfél, hogy ezt neki személyesen írtuk (mikor nem)? A vásárlói élmény amit kap folyamatos kell, hogy legyen (nem csak a számla rendezéséig), hogyan?

Hyper_personalization

ROI of UX – Online marketing

Felhasználói élményt fejleszteni? Megéri?

ROI_of_UX

Analytics and metrics – Online marketing

Milyen mérőszámok vannak és melyek számítanak?

Analytics&Metrics

Analytics&Metrics2

Google Analytics (GA) and Google Search Console and Google Tag Manager – Online marketing

A GA egy ingyenes elemző eszköz, amely rendkívül mélyreható képet nyújt a webhely és/vagy az alkalmazás teljesítményéről. Integrálódik a Google összes marketingtermékével (beleértve a Google Ads-t, a Search Console-ot és a Google Címkekezelőt), így népszerű választás mindenki számára, aki több Google-eszközt használ (felettébb ajánlott). Ha mélyrehatóan bele akarsz mélyedni a konverziókba, és meg szeretnéd tekinteni a teljes utat, amelyet valaki a webhelyeden megtett, akkor érdemes használni a Google Analytics szolgáltatást.

Google_Analytics_etc

A Google Search Console segítségével egyszerűen (és ingyenesen) nyomon követheted teljesítményed a Google-on. A Google Search Console segít figyelemmel kísérni, fenntartani és megoldani a webhely jelenlétét a Google keresési eredményeiben.

Google_Analytics_etc2

A Google Címkekezelő egy ingyenes eszköz, amely segít HTML vagy JavaScript címkék létrehozásában, kezelésében és elindításában. Ezek a címkék nyomon követik az elemzési adatokat a webhelyeken vagy a mobilalkalmazásokban, valamint megosztják ezeket az adatokat olyan webanalitikai platformokkal, mint a Google Analytics. A Google Címkekezelő arra összpontosít, hogy milyen adatokat kell nyomon követni, mikor kell naplózni és hova küldeni.

Google_Analytics_etc3

 

 

UTM codes – Online marketing

UTM = Urchin tracking parameters. Az UTM kódok az URL végéhez hozzáadott szövegrészletek, amelyek segítenek nyomon követni, honnan származik a webhely forgalma, ha a felhasználók erre az URL-re mutató linkre kattintanak. Testreszabható ez a szöveg, hogy megfeleljen annak a weboldalnak, amelyre az URL kapcsolódik, lehetővé téve számodra, hogy a kampány sikerét mérni tudd és tudd melyik link mennyire sikeres.

Hogyan adj a linkekhez URL kódokat, hogy pontosan tudj mérni?

UTM

App store optimization – Online marketing

Az App Store optimalizálás (ASO) a mobilalkalmazások optimalizálása annak érdekében, hogy magasabb rangot érjen el az alkalmazásbolt keresési eredményeiben és a toplisták rangsorában.

Hogyan állítsam be a felületet? Az appom hogyan kerülhet előrébb?

Mobile marketing – Online marketing

A mobilmarketing minden digitális, közösségi és kapcsolódó tartalommarketing-csatornát felhasznál a mobileszközökön keresztüli közönség elérésére. A mobil marketing stratégia a marketingcsatornák kombinációját használja fel arra, hogy mobil eszközön keresztül kapcsolatba lépjen a közönséggel, és ezen csatornákon keresztül generál potenciális ügyfeleket. Az, hogy mely csatornákat használja, attól függ, hol töltik a vásárlók az idejüket, és milyen típusú tartalmat fogyasztanak az okostelefonjukon.

Data analysis – Online marketing

Amikor a legtöbben meghallják a digitális elemzéseket, hajlamosak azokra a mutatókra gondolni, amelyeket általában egy egyszerű webanalitikai eszközhöz, például a Google Analytics-hez társítanak – forgalom, visszafordulási arány, egyedi látogatók stb. A webanalitika csak egy része a digitális elemzésnek. Míg az internetes elemzések rengeteg betekintést és adatot nyújthatnak neked a webhelyed teljesítményéhez, neked gazdagabb adatokra van szükségük ahhoz, hogy megértsd marketingkampányaid konverziós arányát és a vásárló vagy látogató útjára gyakorolt hatását. A legfelső szintű internetes elemzési mutatók, például a forgalom, csak a rejtvény első része. A digitális marketinganalitika, amely sokkal átfogóbb képet nyújt arról, hogy mi működik a marketingstratégiád során – és mi nem. Az elemzések adatai nemcsak azt mondják meg, hogy működik-e a marketinged (vagy sem), hanem azt is, hogy pontosan hogyan és hol tudsz javítani. Ez a fajta meglátás mindenki számára előnyös lehet. A digitális marketinganalitika az ügyfelek viselkedésének átalakítása cselekvőképes üzleti adatokká. Az elemzési adatok meghúzzák a határt a vélemény és a tény között.

Mik ezek az adatok? Hogyan lehet használni?