Online marketing – Prémium plusz csomag – Online marketing eszköztár

Jó ideje online tevékenykedsz, nem idegen neked a terület, ki van építve a háttérbázis, de megakadtál a fejlődésben, automatizálnál, növekednél.
Olvasási idő: 5 perc
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Tartalomjegyzék

Az online marketing alap csomag, az online marketing prémium csomag tartalma és az alábbiak!

Voice and eCommerce – Online marketing

Az e-kereskedelem teljesen megváltoztatta a piac működését. Egy lépéssel tovább és még egyszerűbbé téve az életünket a hangvezérelt keresés a következő nagy durranás a mai modern világunkban. Csak hangjával felhívhat egy barátot, üzenetet küldhet, dalokat játszhat és részt vehet az e-kereskedelemben. Bár nálunk még gyerekcipőben jár, aki időben elkezdni a felépítést nagyon komoly versenyelőnyt szerezhet.

Hogyan optimalizáljuk a weboldalunk a hang alapú keresésre?

Voice_and_eCommerce

ROI of influencer marketing – Online marketing

Megtérül az influencerekkel való együttműködés?

ROI_of_influencer_marketing

Social media ROI – Online marketing

Mit mérjünk, hogy tudjuk a közösségi média kifizetődő?

Social_media_ROI

Social media sentiment (online mood) – Online marketing

A közösségi média érzete az a vélt pozitív vagy negatív hangulat, amelyet a közösségi média bejegyzésekben ábrázolnak. A közösségi média hangulata, az emberek hozzáállása és érzései a márkáddal kapcsolatban, a közösségi médiában. Az összes megemlítéshez @ ad. Fontos, hogy a márkád figyelmesen meghallgassa, mit mondanak online a vállalkozásodról. És még fontosabb tudni, hogy a beszélgetés pozitív vagy negatív.

Hogyan figyeljük ezeket a bejegyzéseket?

A/B testing – Online marketing

Az A/B tesztelés lehetővé teszi a marketing anyagok kis variációinak kipróbálását annak megállapításához, hogy melyik a leghatékonyabb az adott közönség számára. Az A/B teszt – más néven osztott tesztelés – elvégzéséhez a közönséget két véletlenszerű csoportra kell osztani, és mindegyiknek más és más variációt mutatni. Ezután össze kell hasonlítani az egyes változatokra adott válaszokat, hogy meghatározzuk, melyik a leghatékonyabb a kiválasztott mutatók alapján. Fontos megérteni, hogy a klasszikus split tesztet csak egy változat tesztelésére szabad használni. Tehát, ha pár különféle címsort, pár különféle képet és esetleg még egy pár stílusú cikket vagy hirdetésformátumot szeretnél tesztelni, akkor több tesztet is el kell végezni.

Mire lehet használni az A/B tesztet? Hogyan használjuk és hogyan építsük fel?

 

 

Campaign marketing – Online marketing

A marketing kampányok szervezettek, stratégiai erőfeszítéseket tesznek egy adott vállalati cél előmozdítására, például egy új termék ismertségének növelésére vagy az ügyfelek visszajelzéseinek rögzítésére. Jellemzően többféleképpen kívánjuk elérni a fogyasztókat, beleértve, de nem kizárólag, az e-mailt, a nyomtatott reklámot, a televíziós vagy rádiós reklámot, a kattintásonkénti fizetést és a közösségi médiát. A marketing kampányok nem tartalmazzák a márka összes marketingtevékenységét. Valójában a „kampány” szó meghatározása „összekapcsolt műveletsor, amelynek célja egy adott eredmény elérése”. A kampányok koncentrált, akut marketing erőfeszítések az egyes célok elérése érdekében.

Hogyan tervezzünk meg egy kampányt?

Campaign

Chatbot – Online marketing

A chatbotok olyan programok, amelyek automatikusan reagálnak a beérkezett üzenetekre. A chatbotokat lehet programozni, hogy minden alkalommal ugyanúgy reagáljanak, minden alkalommal másképp reagáljanak bizonyos kulcsszavakat tartalmazó üzenetekre, és akár gépi tanulást is alkalmazva válaszaikat a helyzethez igazítsák.

A chatbotok legfontosabb előnyei:

  • 24 órás szolgáltatás
  • Azonnali válaszok
  • Válaszok egyszerű kérdésekre
  • Panasz vagy probléma megoldása
  • Humán ügyfélszolgálati ügynök keresése

 

Milyen típusú chatbotok vannak? Hogyan lehet egyedi chatbotot létrehozni?

Chatbot

Customer journey – Online marketing

Az ügyfél utazási térképe annak a folyamatnak a vizuális ábrázolása, amelyen az ügyfél vagy a potenciális ügyfél végigmegy a cél elérése érdekében a cégednél. Az ügyfél utazási térképének segítségével, megértheted ügyfeleid motivációit, igényeit és fájdalmi pontjait. Az ügyfél a vállalkozásoddal való kölcsönhatásának ábrázolására a legjobb módszer a feltérképezés.

Milyen utat jár be egy vásárló vagy potenciális vásárló a cégednél?

Customer life cycle – Online marketing

Az ügyfél életciklusa felvázolja azokat a lépéseket, amelyeket az ügyfél megtett a marketing és értékesítési tölcséren keresztül haladva. A marketing, az értékesítés és az ügyfélszolgálat csapatainak teljes képet ad az ügyfél útjáról, és kiemeli a fejlesztendő területeket.

Hogyan készítsd el a vásárlói életútat?

Machine learning and AI – Online marketing

A legalapvetőbb fogalmak szerint a gépi tanulás (ML) a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása, amely lehetővé teszi a rendszer számára az önálló tanulást. A ML a mesterséges intelligencia módszerek egy csoportja, amelyre jellemző, hogy nem közvetlen megoldásokat kínál a problémákra, hanem inkább képzési rendszereket a megoldások alkalmazására. Az AI megkísérli szimulálni az emberi intelligenciát, míg a gépi tanulás a múltbeli adatokból merít, és önállóan alkalmazza azokat a feladatok végrehajtására. Az idő múlásával és az egyre növekvő mennyiségű adattal a gép képes tanulni a korábbi feladatokból, és javíthatja a döntéshozatal és az előrejelzések pontosságát.

A digitális marketingben a gépi tanulási algoritmusok segíthetnek megérteni a felhasználói viselkedés trendjeit, hogy megjósolhassuk, mennyire értékesek lehetnek ezek a felhasználók az idő múlásával. A gépi tanulás kulcsszerepet játszik a közönség szegmentálásában, a személyre szabásban, a kreatív optimalizálásban és a folyamat automatizálásában is. A digitális marketing egyik legfontosabb jellemzője az adatgyűjtés egy kampány optimalizálása érdekében.

Mivel minden marketingszakember gyűjti az adatokat és képes valamilyen elemzésre, ahol eltérnek egymástól, az a képesség, hogy ezeket az adatokat intelligens módon alkalmazza. Ez azt jelenti, hogy be kell fektetni a megfelelő eszközökbe, a megfelelő infrastruktúrába és a megfelelő csapatba (különösen az adatelemzőkbe), hogy érdemi betekintést nyerhess, amelyek valóban ösztönzik az üzleti növekedést. Olyan fejlett eszközökre van szükség, mint a prediktív elemzés és a gépi tanulás, hogy az adatok és a döntéshozatal magasabb szintre kerülhessen.

Az egyik ilyen fejlett felhasználás abban rejlik, hogy az adatokat megszerezzük és gépi tanulási technikákat alkalmazva a fogyasztói trendeket előrejelezhessük, amely a marketingesek számára lehetővé teszi az intelligensebb döntéshozást.

Az online marketingben jelenleg mire használható a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia?

 

 

Webinar – Online marketing

Hogyan szervezz webinárt? Milyen folyamatokon szükséges keresztül menned szervezés közben, majd a webinár végeztével? Milyen platformot válassz?

Webinar

Display Ads & Native Ads & Remarketing – Online marketing

A natív hirdetéseket gyakran megtalálod a közösségi média hírcsatornáiban, vagy ajánlott tartalomként egy weboldalon. A vizuális és bannerhirdetésekkel ellentétben a natív hirdetések nem igazán hasonlítanak hirdetésekre. Úgy néznek ki, mintha az oldal részei lennének.

A vizuális hirdetéseket harmadik felek releváns webhelyein helyezik el bannerhirdetésként illetve képes és szöveges hirdetések formájában. A vizuális reklám nagyjából általános kifejezés, amely magában foglal minden, a weboldalon elhelyezett vizuális hirdetést, azonban három alapvető kategóriába sorolható.

A remarketing vagy az újbóli célzás lehetővé teszi, hogy a márkád a potenciális ügyfelek előtt tartsa, miután azok valamilyen művelet végrehajtása nélkül elhagyták az webhelyed – rávéve őket, hogy gondolják át az ajánlatod, amikor szükségük van rá.

Hogyan kell beállítani és létrehozni az egyes hirdetéseket? Milyen típusai vannak?

PPC – Online marketing

A kattintásonkénti fizetés (PPC) egy fizetett hirdetési modell, amely a keresőmotor-marketing (SEM) alá tartozik. A PPC esetén a hirdető csak akkor fizet, ha az emberek megjelenítések vagy kattintások révén lépnek kapcsolatba a hirdetésükkel.

Milyen típusok vannak? Mivel érdemes foglalkoznod és mivel nem?

PPC

Customer centric CX strategy – Online marketing

Az ügyfélközpontúság nem csupán a nagyszerű ügyfélszolgálatot jelenti. A figyelem felkeltésétől kezdve, a vásárlási folyamaton keresztül és végül a vásárlás utáni folyamatnál is nagyszerű élményt kell kínálnia. Ez egy olyan stratégia, amely azon alapul, hogy az ügyfelet helyezze előtérbe és vállalkozás középpontjába. Amikor az ügyfelet üzleti tevékenységének középpontjába állítod, és összekapcsolod a CRM rendszereddel, rengeteg adat válik elérhetőve, amely teljes 360°-os képet nyújt az ügyfélről. Ez aztán felhasználható az ügyfélélmény javítására. A nyertes márkák azok voltak, akik tisztelettel, nagy kiszolgálással bántak vásárlóikkal, és olyan kapcsolatot építettek ki velük, amely ma is fennáll. Először az ügyfelekkel kell kezdeni, nem pedig a termékkel, és arra kell összpontosítani, hogy az ügyfelek mit akarnak csinálni.