Az online marketing alap csomag tartalma és az alábbiak!
Automation of content and user generated content – Online marketing
A tartalommarketing automatizálása magában foglalja a tartalom létrehozását. De a tartalom terjesztési és a gondozási folyamatának egyszerűsítésére is módot kínál. Az automatizált tartalommarketing nem csak egy dolog. Ez egy sor eszköz, amely segít a marketingszakembereknek és a márkáknak általános tartalommarketing-stratégiájuk fejlesztésében.
A felhasználók által létrehozott tartalom a legjobb, de nagyon nehéz elérni. Az alapoktól való kezdés, az innovatív, hatékony és eredeti tartalom létrehozása nehéz munka. Különböző típusú tartalmak, például vizuális és szöveges tartalom, a mesterséges inteligenciával rendelkező szoftverekkel automatikusan másodpercek alatt, nem napok alatt hozható létre. A gépi tanulás és a mélytanulástechnika egyedi, optimalizált tartalom létrehozása céljából keres, elemez és az adott kulcsszóhoz kapcsolódó cikkekből tanul, és hozza létre a tartalmat.
A legtöbb gép által létrehozott tartalom nem felel meg szervezete stílusának, vagy nem szolgálja a tartalom céljait. Ezért az embereknek a legtöbb esetben ellenőrizniük kell a minőséget.
Ha az automata tartalomgyártás nem is felel meg a vállalkozásod számára, a felhasználók általi tartalalomgenerálást tudod hogyan kell csinálni?
LinkedIn – Online marketing
Teljes mértékben üzleti, bár az utóbbi időben kezdett felhigulni a más típusú tartalomtól. Ennek ellenére még mindig az üzleti élet fő közösségi platformja és sok lehetőséget rejt magában.
Hogyan hozz létre tökéletes céges vagy magánszemély profilt? Tudod, hogyan juthatsz hozzá e-mail címekhez? Hogyan hirdess a LinkedIn-en?
Social listening and social monitoring – Online marketing
Közösségi média hallgatása: a közönség megértése és a kampánystratégia javítása azáltal, hogy az iparág és a márkád szempontjából releváns témák körében elérhető a beszélgetés teljes spektruma. A közösségi figyelés, a márka közösségi média csatornáinak figyelemmel kísérése, az ügyfelek visszajelzései és a márka közvetlen említése. Konkrét kulcsszavakkal, témákkal, versenytársakkal vagy iparágakkal kapcsolatos megbeszélések, melyeket elemzés követ, hogy betekintést nyerj és cselekedni tudj ezen tudás birtokában. A közösségi hallgatás túlmutat a számokon azért, hogy figyelembe vegye a közösségi média bejegyzéseinek hangulatát. Ez segít megérteni, hogy az emberek valójában hogyan viszonyulnak hozzád és a versenytársaidhoz, ahelyett, hogy egyszerűen megszámolnád, hányszor fordul elő a neved.
Hogy csináld, állítsd be és figyeld a márkádhoz köthető említéseket?
Buzz marketing – Online marketing
Olyan reklám, ahol a gondosan kiválasztott fogyasztókat arra ösztönzöd, hogy beszéljenek a termékedről barátaiknak és családtagjaiknak abban a reményben, hogy a beszélgetés létrehoz egyfajta fecsegést (Buzz) a termékedről. Ez nagyfokú bizalmat és elégedettséget generálhat a fogyasztókban, hogy információt továbbítsanak és ajánlják a márkád. Az egész lényege, hogy egyfajta hype-ot és beszélgetést keltsen valami körül, amit csinálsz. A „Buzz” marketing célja, hogy kommenteket generáljon a márkádról vagy a termékedről, okot adjon az embereknek arra, hogy beszéljenek a témáról vagy magáról a kampányról. Szájról szájra működik, és teljesen a párbeszédre összpontosít.
Hogyan lehet ezt elérni?
Google Ads – Online marketing
Hogyan állítsd be, hogy tényleg azoknál jelenjen meg akiknél szeretnéd? Milyen típusú hirdetések vannak és hogyan kell beállítani ezeket? Hogyan zárj ki kulcsszavakat? Hogyan csinálj tökéletes hirdetést?
Personalisation and Hyper-personalization and CX – Online marketing
Hogy szabjunk személyre egy megkeresést e-mailben? Hogyan vigyük ezt egyel tovább és érezze az ügyfél, hogy ezt neki személyesen írtuk (mikor nem)? A vásárlói élmény amit kap folyamatos kell, hogy legyen (nem csak a számla rendezéséig), hogyan?
ROI of UX – Online marketing
Felhasználói élményt fejleszteni? Megéri?
Analytics and metrics – Online marketing
Milyen mérőszámok vannak és melyek számítanak?
Google Analytics (GA) and Google Search Console and Google Tag Manager – Online marketing
A GA egy ingyenes elemző eszköz, amely rendkívül mélyreható képet nyújt a webhely és/vagy az alkalmazás teljesítményéről. Integrálódik a Google összes marketingtermékével (beleértve a Google Ads-t, a Search Console-ot és a Google Címkekezelőt), így népszerű választás mindenki számára, aki több Google-eszközt használ (felettébb ajánlott). Ha mélyrehatóan bele akarsz mélyedni a konverziókba, és meg szeretnéd tekinteni a teljes utat, amelyet valaki a webhelyeden megtett, akkor érdemes használni a Google Analytics szolgáltatást.
A Google Search Console segítségével egyszerűen (és ingyenesen) nyomon követheted teljesítményed a Google-on. A Google Search Console segít figyelemmel kísérni, fenntartani és megoldani a webhely jelenlétét a Google keresési eredményeiben.
A Google Címkekezelő egy ingyenes eszköz, amely segít HTML vagy JavaScript címkék létrehozásában, kezelésében és elindításában. Ezek a címkék nyomon követik az elemzési adatokat a webhelyeken vagy a mobilalkalmazásokban, valamint megosztják ezeket az adatokat olyan webanalitikai platformokkal, mint a Google Analytics. A Google Címkekezelő arra összpontosít, hogy milyen adatokat kell nyomon követni, mikor kell naplózni és hova küldeni.
UTM codes – Online marketing
UTM = Urchin tracking parameters. Az UTM kódok az URL végéhez hozzáadott szövegrészletek, amelyek segítenek nyomon követni, honnan származik a webhely forgalma, ha a felhasználók erre az URL-re mutató linkre kattintanak. Testreszabható ez a szöveg, hogy megfeleljen annak a weboldalnak, amelyre az URL kapcsolódik, lehetővé téve számodra, hogy a kampány sikerét mérni tudd és tudd melyik link mennyire sikeres.
Hogyan adj a linkekhez URL kódokat, hogy pontosan tudj mérni?
App store optimization – Online marketing
Az App Store optimalizálás (ASO) a mobilalkalmazások optimalizálása annak érdekében, hogy magasabb rangot érjen el az alkalmazásbolt keresési eredményeiben és a toplisták rangsorában.
Hogyan állítsam be a felületet? Az appom hogyan kerülhet előrébb?
Mobile marketing – Online marketing
A mobilmarketing minden digitális, közösségi és kapcsolódó tartalommarketing-csatornát felhasznál a mobileszközökön keresztüli közönség elérésére. A mobil marketing stratégia a marketingcsatornák kombinációját használja fel arra, hogy mobil eszközön keresztül kapcsolatba lépjen a közönséggel, és ezen csatornákon keresztül generál potenciális ügyfeleket. Az, hogy mely csatornákat használja, attól függ, hol töltik a vásárlók az idejüket, és milyen típusú tartalmat fogyasztanak az okostelefonjukon.
Data analysis – Online marketing
Amikor a legtöbben meghallják a digitális elemzéseket, hajlamosak azokra a mutatókra gondolni, amelyeket általában egy egyszerű webanalitikai eszközhöz, például a Google Analytics-hez társítanak – forgalom, visszafordulási arány, egyedi látogatók stb. A webanalitika csak egy része a digitális elemzésnek. Míg az internetes elemzések rengeteg betekintést és adatot nyújthatnak neked a webhelyed teljesítményéhez, neked gazdagabb adatokra van szükségük ahhoz, hogy megértsd marketingkampányaid konverziós arányát és a vásárló vagy látogató útjára gyakorolt hatását. A legfelső szintű internetes elemzési mutatók, például a forgalom, csak a rejtvény első része. A digitális marketinganalitika, amely sokkal átfogóbb képet nyújt arról, hogy mi működik a marketingstratégiád során – és mi nem. Az elemzések adatai nemcsak azt mondják meg, hogy működik-e a marketinged (vagy sem), hanem azt is, hogy pontosan hogyan és hol tudsz javítani. Ez a fajta meglátás mindenki számára előnyös lehet. A digitális marketinganalitika az ügyfelek viselkedésének átalakítása cselekvőképes üzleti adatokká. Az elemzési adatok meghúzzák a határt a vélemény és a tény között.
Mik ezek az adatok? Hogyan lehet használni?