Miért ajánlott a SEO a cégednek? Íme 10 ok!

Az idei évben a SEO (keresőoptimalizálás) iránti igény minden idők legmagasabb szintjére emelkedett. Ahogy a fogyasztók tömegesen áttértek az online térre, még a leghagyományosabb vállalkozások is felismerték, hogy fel kell gyorsítaniuk a digitális átállást.
Olvasási idő: 2 perc
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Tartalomjegyzék

A SEO a legéletképesebb és legköltséghatékonyabb módja annak, hogy megértsük a vásárlókat, és elérjük őket a kulcsfontosságú pillanatokban. Sok márka és vállalkozás felismerte, hogy szüksége van SEO-ra, és látja ennek az előnyeit. Tudjuk, hogy javítja egy weboldal általános kereshetőségét és láthatóságát, de milyen más valódi értéket nyújt még? Miért növekszik a jelentősége?

Íme 10 ok, ami iparágtól és vállalati mérettől függetlenül megmutatja, hogy miért van szükség a vállalkozásoknak a SEO-ra, hogy a márkájukat a következő szintre emeljék!

Az organikus keresés általában a weboldal forgalmának elsődleges forrása

Az organikus keresés a legtöbb vállalkozás weboldalának teljesítményében hatalmas szerepet játszik, és kritikus eleme az értékesítési tölcsérnek, valamint végső soron annak, hogy a felhasználók konverziót (vásárlás, rendelés, feliratkozás stb.) hajtanak végre.

A marketingesek tudják, hogy a Google a keresési piac lényegesen nagyobb részét birtokolja, mint az olyan versenytársak, mint a Yahoo, a Bing és még sokan mások. Ez nem jelenti azt, hogy a többi keresőmotor nem járul hozzá egy márka láthatóságához – igenis hozzájárulnak. Csakhogy a Google birtokolja a teljes keresési piac jelentős részét. Egyértelműen vezető szerepet tölt be, ezért fontos, hogy kövessük az irányelveit.

Marketing csomagjaink segítségével Te magad is elsajátíthatod azokat az online marketing alapokat, amelyekkel sikerre viheted vállalkozásodat!

A SEO bizalmat és hitelességet épít

Minden tapasztalt SEO szakember célja, hogy erős alapot teremtsen egy szép weboldalnak, amely tiszta, hatékony felhasználói élményt nyújt, és könnyen felfedezhető a keresőben, köszönhetően a hitelességének.

Viszont a bizalmat és a hitelességet nem lehet egyik napról a másikra felépíteni – akárcsak a való életben. A tekintélyt ki kell érdemelni, és időbe telik felépíteni. A Google irányelveinek betartása kritikus fontosságú a sikeres eredmények biztosításához.

Egy márka tekintélyének megalapozása rengeteg türelmet, erőfeszítést és elkötelezettséget igényel.

A SEO a legjobb módja annak, hogy megértsük a fogyasztók hangját

Az aktuális piaci helyzet megértésétől kezdve a fogyasztói szándék részletes megértéséig a SEO megmondja, hogy mit akarnak, és mire van szükségük a vásárlóknak.

A SEO adatok egyértelmű információkat adnak nekünk a szándékról és a felhasználói viselkedésről, például a korábbi keresési adatok segítségével.

A jó SEO jobb felhasználói élményt biztosít

A felhasználói élmény minden marketinges első számú prioritásává vált. Mindenki jobb organikus helyezéseket és maximális láthatóságot szeretne. Azonban kevesen ismerik fel, hogy az optimális felhasználói élmény nagyban hozzájárul a cél eléréséhez.

A Google megtanulta, hogyan értelmezze a jó vagy kedvezőtlen felhasználói élményt. A pozitív felhasználói élmény pedig kulcsfontosságú elemmé vált egy weboldal sikerének szempontjából.

A cél az, hogy a felhasználók kevesebb kattintással, gyorsan és egyszerűen megkapják a keresett információt. A minőségi SEO magában foglalja a pozitív felhasználói élményt, kihasználva azt, hogy a márka javára váljon.

Jobb felhasználó élményt szeretnél a weboldaladnak? Dokumentum csomagjainkkal segítünk elérni a kitűzött céljaidat!

 

 

A SEO fokozott elkötelezettséget, forgalmat és konverziót biztosít

A mobilforgalom térnyerésével és növekvő dominanciájával a lokáció alapú keresés a kis- és középvállalkozások sikerének alapvető részévé vált. Az optimalizálás konkrét környékekre, városokra, régiókra, sőt államokra összpontosít, hogy az adott vállalat lokáció alapján tudja hirdetni termékeit/szolgáltatásait.

A SEO szakemberek ezt a márka weboldalának és tartalmának optimalizálásával érik el, beleértve a helyi hivatkozásokat a linkeket, valamint a márka helyének és iparágának megfelelő regionális listákat.

A SEO folyamatosan fejlődik, amit az előnyödre fordíthatsz

A keresők folyamatos fejlődése megköveteli a változások folyamatos nyomon követését, hogy ott légy a találati lista első oldalán. Ha figyeled a folyamatos algoritmus-változásokat, akkor ezzel elérheted, hogy megelőzd a konkurenciát!

Tudjuk, hogy a Google évente több ezer algoritmusváltozást hajt végre. Ha céged túlságosan lemarad, abból nehéz visszatérni. Viszont ha tartod a lépést, akkor megelőzheted a versenytársaidat!

A SEO viszonylag olcsó és nagyon költséghatékony

A SEO viszonylag olcsó, és a megtérülés nagy valószínűséggel jelentős lesz az adott vállalat szempontjából. Ez nem marketing költség, hanem egy tényleges üzleti befektetés. A megfelelő SEO beállítások akár több éven keresztül is megállják a helyüket egy weboldalon, ha csak az organikus keresésekre gondolunk.

A SEO egy hosszú távú stratégia

A SEO beállításoknak (SEO tartalmak készítése, linképítés) már az első évben érezhető hatásai lehetnek, és ahogy fentebb is írtuk, akár több éven keresztül is megállja a helyét.

Ahogy a piac fejlődik, a legjobb, ha követjük az aktuális trendeket és a változásokat. Még az olyan weboldalakon is működhet a SEO, ahol nincsen beállítva a keresőoptimalizálás, viszont megfelelő felhasználói élményt nyújt maga a weboldal.

Minél több időt, energiát, és összeget fordítasz a SEO-ra, annál hosszabb ideig lesz a weboldalad méltó versenyző az online térben – dokumentum csomagjaink segítenek ebben!

A SEO számszerűsíthető

Bár a SEO nem kínál olyan könnyen kiszámítható ROI-t (befektetés-arányos megtérülés), mint a fizetett keresés, megfelelő nyomon követéssel és analitikával szinte bármi mérhető.

A nagy probléma az, hogy nincs határozott módja annak, hogy megértsük az összes művelet közötti összefüggést. A vállalatok tudni és érteni akarják, hogy hol voltak, hol vannak és hová tartanak a digitális teljesítmény szempontjából, különösen a SEO esetében. Különböző technikákkal számszerűsíthető, és visszamérhető a SEO utáni eredmény.

A SEO új lehetőségeket hoz felszínre

A minőségi SEO új lehetőségeket kínál a márkáknak, hogy jobban megmutathassák magukat az online térben. Ez mit is takar pontosan? Egy SEO szakember feltérképez mindent az adott márkával, és a hozzá kapcsolódó weboldallal kapcsolatban, valamint elvégzi azokat a szükséges teendőket, amelyekkel láthatóvá válik az adott vállalat a találati lista első oldalán.

A SEO ma már számos új lehetőséget is a felszínre hoz – a tartalmi, digitális és közösségi lehetőségektől kezdve az értékesítési, termék- és ügyfélszolgálati stratégiák támogatásáig rengeteg terület van, amelyben közreműködhet.

Összességében a SEO szerepe jelentősen kibővült az elmúlt években. A különböző technikák, és SEO beállítások a cégek javát szolgálja hosszú távon. Rengeteg terület van még, ami kiaknázatlan, így megvannak a maga kihívásai, de az általa kínált lehetőségek segíthetnek a sikerben bármilyen típusú vállalkozásról legyen szó. Kulcsfontosságú egy márka webes jelenléte szempontjából.

Megfelelő SEO beállítással, linképítéssel, és SEO tartalmakkal erősítheted az online jelenlétedet, hogy organikusan is ott legyél a Google találati lista első oldalán. Viszont elengedhetetlen a megfelelő tudás annak érdekében, hogy valóban egy hosszú távon megtérülő befektetésről beszéljünk, és fizetett hirdetések nélkül is stabil bevételt termeljen vállalkozásod!

Ebben segítünk dokumentum csomagjainkkal, hogy otthonodból, a saját tempód alapján el tudd sajátítani a megfelelő online marketing tudást! Szeretnéd, hogy egy új szintre emeljük vállalkozásodat? Akkor kattints, és rendeld meg csomagjaink egyikét!